Patrik och Linda Lennartsson

Nu äntligen är jag fru LENNARTSSON. Oj, vilken underbar dag! Tack till alla :) Puss och Kram

Tack bästa för allt!

Publicerad 2015-07-28 19:03:53 i Bröllop 2015,

Måste berätta att båda svensexan och möhippa är över!
Patrik fick sin förra helgen och jag fick min i lördags. 

Men alltså det jag sa är att "ingen kommer någonsin få ha en sån underbar/rolig möhippa som jag fick".
Jag är så otroligt nöjd över dessa fina vänner och släkt som jag har runt om mig. 

Det är på riktigt, snart är det vigsel på G! 


Jag bjuder på en instagram bild: 



Hashtagg i Instagram: #Harrysmöhippa 

Mina vänner hade fixat en hel del uppgifter på stan, som sjunga, sälja ägg, kuckelkua på torget, spela vollyboll med snygga killar m.m sen med en bussresa till Stockholm och hoppa på Viking Line!

Jag är grymt nöjd !!
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-07-28 19:25:29

Vad kul! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela